Awaria w dwóch dużych bankach. Problemy z logowaniem do serwisu
Bank Millenium poinformował na swoim Twitterze, że awaria została już zażegnana. „Informujemy, że Millenet i aplikacja mobilna funkcjonują już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia” – czytamy w komunikacie.
ING Bank Śląski nie wydał oficjalnego komunikatu w sprawie awarii, ale odpowiedział na Twitterze jednemu z użytkowników, informując, że mobilna informacja już działa i przepraszając za utrudnienia.
Awarie w bankach
„Faktycznie mamy problem z działaniem systemu bankowości internetowej” – powiedział przed południem rzecznik prasowy ING Piotr Utrata w rozmowie z portalem tvn24bis.pl. – „Na razie nie mam więcej informacji o przyczynach niedostępności” – dodał rzecznik.
Rzecznik ING Banku Śląskiego podkreślał wtedy, że bank pracuje nad przywróceniem działania systemu.
Do awarii doszło również w banku Millenium. Bank Millennium odniósł się do problemu na swoim oficjalnym Twitterze. „Z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu” – informował bank w oświadczeniu..
Jak podaje portal downdetector.pl pierwsze zgłoszenia dotyczące awarii ING pojawiły się już po godzinie 7 rano, a banku Millennium ok. godz. 10. W obu przypadkach zdecydowana większość z nich dotyczy problemów z logowaniem, część awarii całego systemu.